اسپری دوپلی کالر مات چه کاربردهایی دارد؟ نحوه استفاده اسپری رنگ دوپلی کالر چگونه است؟ رنگ آمیزی علاوه بر زیبایی که به اشیا و سطوح می دهد، گزینه حفاظتی مناسبی برای آنها نیز می تواند باشد. با توجه به اینکه وسایلی مانند چوب یا فلز به مرور زمان در شرایط مختلف آب و هوایی، مورد آسیب حشرات و یا دچار زنگ زدگی برای فلز قرار گیرند، می توان از طریق اسپری رنگ های با کیفیت احتمال این آسیب ها را کمتر و یا صفر کرد.

اسپری رنگ به دلیل تنوعی که در صنایع دارند، در تولیدشان تنوع زیادی است که البته باید گفت بیشترین حوزه کارایی آنها صنعت و کارخانجات است اما نمی توان جایگاه مهمی که در کارگاه ها و منازل به دست آورده اند را نادیده گرفت.

در این مقاله قصد داریم به یکی از بهترین اسپری های رنگ با برندی معروف بپردازیم که امروزه در بازار به جایگاه مهمی دست یافته است. اسپری دوپلی کالر مات، یکی از اسپری های با کیفیتی است که مورد مصرفی بسیار زیادی در صنایع و همچنین کارگاه‌ها و منازل را دارد، اگر قصد دارید اطلاعاتی در مورد این اسپری، کارایی و یا نحوه استفاده از آن را  بدانید به شما خواندن این مقاله را توصیه می کنیم.

اسپری دوپلی کالر کابردهایی زیاد و متنوعی در صنایع دارد، در واقع می توان گفت امروز به رنگ ها،گونه ای دیگری نگاه می کنند، رنگ هایی که دارای طیف کامل و جامعی از رنگ های مختلف و قابل استفاده بر سطوح مختلفی باشد، از جمله رنگ های برتر می نامند.

رنگ های برتر همانگونه گفته شد باید بتواند طیف جامعی از رنگ ها را پوشش دهد و همچنین از آنها در صنایع مختلف، روی سطوح متفاوتی استفاده شود. اسپری رنگ دوپلی کالر نیز کیفیت و تنوع مورد نیاز صنایع امروزه را دارد، این اسپری ها در رنگ های با کیفیت و متنوعی تولید و به بازار عرضه می شود.

اسپری دوپلی کالر مات

تنوع رنگ در اسپری دوپلی کالر مات بسیار زیاد است و همچنین این رنگ ها در نوع های متفاوتی از قبیل رنگ های براق و مات، پلیمری، اپوکسی و … تولید و به بازار عرضه می گردد. اسپری رنگ دوپلی کالر مات نیز یکی از محبوب ترین و پر مصرف ترین اسپری های دوپلی کالر است که با بهترین کیفیت در بازار ایران عرضه می شود.

این اسپری کاربرد های وسیعی در صنایع مختلف و مصارف خانگی دارد که در ادامه قصد داریم به آنها بپردازیم و مزایای استفاده از آن را شرح دهیم. اما قبل از آن کمی در مورد تاریخچه برند دوپلی کالر بدانیم، حدودا 50 سال پیش این برند، با تولید اسپری رنگ، فعالیت خود را شروع کرد.

با ورود این اسپری ها به بازار در رنگ های متنوع و کیفیت بالا برای موارد مصرفی چون خودرو، صنعتی و حتی سرگرمی، باعث شد افراد زیادی متقاضی این محصول بی نظیر شوند. همچنین می تواند گفت که دوپلی کالر ساختار اسپری رنگ های خود را براساس اسپری های اکرلیکی تولید و از استاندارد رنگ رال، تبعیت می کند.

کاربرد اسپری دوپلی کالر مات

اما کاربرد اسپری دوپلی کالر مات چیست؟ برای بیشتر افراد اینگونه جا افتاده است که تنها کاربرد اسپری دوپلی کالر مات برای زیبایی و رنگ آمیزی روی سطوح شیشه، فلز، چوب، سنگ و آجر است و کاربردهای دیگری ندارد، اما این باور اشتباه است. در مورد کارایی اسپری رنگ همانطور که گفتیم علاوه بر زیبایی، وظیفه حفاظت نیز به عهده دارند.

این محصولات در مصارف تفریحی، اجسام صنعتی یا دست ساز می توان مورد استفاده قرار داد، همچنین به دلیل کم حجم و قیمت مناسب، بسیار مقرون به صرفه است. اسپری های این برند در واقع با توجه به نوع عملکرد مورد نیاز مصرف کننده تولید می شود، در اینجا دو کاربرد این اسپری را شرح داده ایم:

اسپری رنگ برای خودرو

صنایع خودرو سازی یکی از بزرگترین و مهم ترین صنایعی است که خط های تولیدی زیادی از این برند را به خود اختصاص داده است، دوپلی کالر در تولید محصول خود در مقاومت و کیفیتی بالا، نهایت تلاش خود را کرده و محصولش را در بالاترین درجه کیفیت برای این صنایع مهم، به بازار عرضه کرده است. اسپری رنگ خودرو در مواردی نظیر خشگیرهای رنگ خودرو، زیرسازی و همچنین استایل خودرو و … کاربرد دارد.

در صورتی که قصد خرید اسپری دوپلی کالر مات را دارید می توانید از سایت چسب فردوسی دیدن کنید و نیز قبل از ثبت سفارش از خدمات مشاوره توسط کارشناس فروش فروشگاه بهره‌مند شوید.

اسپری دوپلی کالر مات و کاربرد آن در دکوراسیون

هنرهای دستی، وسایل و دکوراسیون ، یکی از موارد مصرفی است که اسپری دوپلی کالر مات در آن کاربرد وسیعی دارند، برای طرح های فانتزی مورد دلخواهتان و هر دکوراسیونی در هر طرح و سبکی که بتوانید یک پرایمر قدرتمند داشته باشید، می تواند بهترین نتیجه را از مصرف این اسپری بی نظیر بگیرید.

البته کاربردهای دیگری نیز دارند که می توان گفت برای حافظت از اجسام و سطوح مختلف در مقابل گرد و غبار مورد استفاده قرار می گیرد. و همچنین می توان برای علامت گذاری بر روی زمین، جاده ها و هر سطحی که بخواهید نیز از آنها استفاده کنید، و بسیار کاربردهای وسیع دیگری که موجب شگفتی شما خواهد شد.

ویژگی های اسپری مات دوپلی کالر

از بهترین ویژگی اسپری دوپلی کالر مات که می توان به آن اشاره کرد، تهیه مواد اولیه از بهترین مواد آلمانی است، همانطور که می دانید صنعت آلمان، یکی از بهترین و با کیفیت ترین مواد‌های اولیه را تولید می کند. همچین اساس این رنگ ها، رزین آکریلیک با قابلیت پوشانندگی بالایی است.

سرعت بالا در خشک شوندگی و مقاومت بالایی که در برابر نور خورشید و رطوبت دارد، باعث شده در بازار محبوب و پرتقاضا شود. حمل آسان آن نیز یکی از ویژگی های عالی این محصول شده است. از دیگر ویژگی ها می توان به حفاظت از سطوح مانند حافظت از سطوح فلزی در برابر زنگ زدگی و یا چوب در مقابل حشرات، و مات کردن سطح با پوشش دهی عالی اشاره کرد.

یکی دیگر از این ویژگی های خوب می توان به مناسب بودن قیمت اسپری دوپلی کالر مات اشاره کرد. البته ناگفته نماند که نوسانات بازار را نباید نادیده گرفت، با این وجود قیمت این محصول در بازار ارزان است.

چگونگی مصرف اسپری مات دوپلی کالر

نخست برای استفاده اسپری دوپلی کالر مات توصیه می کنیم که در محیط مورد نظر تهویه مناسبی باشد، دوم اینکه بهتر است قبل از هر چیزی، سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگی پاک کنید، سپس به مدت 2 دقیقه، آن را به خوبی تکان داده تا باعث ترکیب مواد ته نشین شده بشود. یادتان باشد برای استفاده از  آن به جهت ایمنی و کثیف نشدن، فاصله 25 سانتی متری داشته باشید، سپس اسپری را روی سطح بپاشید.

در استفاده از اسپری دوپلی کالر مات نکات ریزی مانند اجتناب از چندین بار رنگ آمیزی پشت سر هم، و چپ و و راست پاشیدن، برای بدست آوردن رنگ آمیزی مطلوب اهمیت زیادی دارد. بعد از اینکه لایه ای را رنگ آمیزی کرده و 10 دقیقه برای لایه بعدی فاصله دهید تا لایه ضخیم ایجاد نشود.

همچنین روی سطوح پلاستیکی بهتر است برای افزایش کیفیت رنگ بعد از رنگ آمیزی، از اسپری رنگ آستر پلاستیک دوپلی کالر استفاده کنید.

کلام آخر

در این مقاله از اسپری رنگ دوپلی کالر مات گفتیم و به نحوه و نکات هنگام مصرف اشاره کردیم، و متوجه شدیم که این اسپری چه کاربردهایی دارد و بر پایه رزین های آکرولیک پایه حلال تولید شده که نیازی به هیچ حلالی ندارد و این خود باعث کاهش هزینه تولید شده است که در نتیجه قیمت مناسبی در بازار عرضه می شود.

فروشگاه چسب فردوسی تامین کننده انواع رنگ های اسپری دوپلی کالر مات در بهترین کیفیت در بازار کشور است.

در صورتی که تجربه ی استفاده از این اسپری بی نظیر در تنوع رنگ ها را دارید، خرسند می شویم در دیدگاه پایین با ما درمیان بگذارید.