معرفی شرکت مولتی دوپلی کالر

شرکت صنعتی دوپلی در سال 1998 از ترکیب 3 شرکت: motip b.v،dupli-color vogelsang gmbH،presto weber &wirth gmbH تاسیس و مشغول به کار شد که این شرکت ها به ترتیب از چپ به راست مربوط به 1- تولید کننده رنگ های صنعتی و خانگی 2- بزرگترین تولید کننده ی رنگ های ماشینی و قلم های ترمیمی و رنگ های اسپری 3- تولید کننده ی بتونه ، پولیش، واکس و انواع اسپری های تکنیکال می باشد و اکنون حداقل 50 درصد از سهم بازار اروپا را به نام خود کرده است.

شرکت صنعتی دوپلی کالر حدود 50 سال است که در زمینه تولید رنگ فعالیت میکند و به صورت حرفه ای مشغول به فعالیت می باشد. همچنین باید گفت که این شرکت با سایر شرکت های بزرگ و محبوب دنیا نظیر مرسدس بنز ، شرکت پورشه و… همکاری می کند و در کشورهای بسیاری نمایندگی اسپری دوپلی کالر وجود دارد که به عرضه این محصول کمک خواهند کرد.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که این برند دارای دو گواهی نامه معتبر بین المللی یعنی گواهینامه: ISO 9001 و ISO 14001 را دارا می باشد.

ما در این مقاله قصد داریم به معرفی شرکت و محصولات دوپلی کالر بپردازیم، پس اگر قصد خرید از این برند را دارید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

خرید اسپری رنگی دوپلی کالر

درباره ی برند دوپلی کالر بیشتر بدانید :

شرکت دوپلی کالر که در کشور آلمان دایر می باشد یکی از بزرگ ترین و پر فروش ترین تولید کنندگان رنگ در سراسر جهان می باشد. این برند از بهترین و به روز ترین تکنولوژی های دنیا جهت ساخت اسپری های رنگ و دیگر محصولات خود استفاده می کند. تلاش ها و جدیت مدیران این شرکت سبب شده است تا جایگاهی منحصر به فرد و ویژه ای را در سرتاسر جهان کسب کنند.

این شرکت موفق به همکاری با شرکت هایی همچون مرسدس بنز و بی ام وی شده است و در حال حاضر در جایگاه دومین تولید کننده رنگ در جهان می باشد. شرکت دوپلی کالر، رنگ های خود را برای کاربرد های گوناگونی مانند صنایع مختلف تولید می کند. ما در ادامه این مقاله قصد داریم برای شما کاربرد های گوناگون اسپری های رنگ دوپلی کالر را شرح دهیم و همچنین به تعریف چند نمونه محصول بپردازیم.

نمایندگی اسپری دوپلی کالر :

با توجه به کیفیت ، زیبایی و تنوع رنگ ها دوپلی کالر ، پوشش دهی فوق العاده آن ها و استفاده از مواد با کیفیت در ساخت آن ها و همچنین ساخته شدن این رنگ ها توسط برند های با کیفیت و شرکت های معروف باعث شده که در سراسر جهان از این اسپری های رنگ استفاده کنند و استقبال مردم برای خرید استفاده کنند . استفاده از اسپری های رنگ دوپلی کالر در کشور های مختلف باعث شده که نمایندگی های زیادی در  کشور ها به فروش آن ها بپردازند .

در کشور ایران هم نمایندگی هایی به فروش این محصول ها می پردازند خرید در این نمایندگی ها بسیار بهتر است و میتوانید مطمئن شوید که محصولی با کیفیت و اصل و با قیمتی مناسب تر آن ها را تهیه نمائید .

انواع اسپری های رنگ برند دوپلی کالر :

برند دوپلی کالر اسپری های زیادی را تولید و عرضه می نمایند که می توانید آن ها را در نمایندگی اسپری دوپلی کالر خریداری نمائید . برای شناخت بیشتر این اسپری ها و اینکه هر کدام از آن ها چه ویژگی ها و کاربرد هایی دارند به معرفی و توضیح بیشتر آن ها خواهیم پرداخت :

معرفی اسپری رنگ اکریلیک در نمایندگی اسپری دوپلی کالر  :

یکی از اسپری های رنگ نمایندگی اسپری دوپلی کالر ، اسپری رنگ اکریلیک است . این نوع اسپری رنگ دارای تنوع و گوناگونی زیادی می باشد. از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. در ابتدا این محصول تنها در صنعت اتومبیل سازی استفاده می شود اما اخیرا در رنگ آمیزی دیوار و نقاشی ساختمان هم کاربرد بالایی دارد.

یکی از نکته های مثبت رنگ اکریلیک زود خشک شدن آن بر روی سطوح است که علت این امر غلظت بالای آن می باشد و همچنین می توان گفت علاوه بر سرعت خشک شدن پوشش بالایی هم دارد به طوری که می تواند به خوبی سطح فلزات، چوب و… را پوشش دهد و آثاری از برجستگی و یا رنگ نشدن بعضی نقاط باقی نماند.

معرفی اسپری رنگ زیر پوش خودرو در نمایندگی اسپری دوپلی کالر :

این اسپری جهت محافظت از گلگیر ماشین، مخزن های گاز، کفپوش، پانل ها و… کاربرد بسیار خوبی دارد. اسپری رنگ زیر پوش دوپلی کالر علاوه بر پر کاربردی بودنش، از نظر هزینه ها هم بسیار مقرون به صرفه می باشد و همچنین دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت و خوردگی نیز می باشد و بهترین انتخاب برای خودرو شما محسوب می شود زیرا روکشی پلاستیکی و با دوام محسوب می شود. یکی دیگر از نکات مثبت و قابل توجه این اسپری رنگ حذف کردن صدا و لرزش عایق بسیار خوب و مناسبی برای خودرو شما می باشد.

معرفی اسپری رنگ بر پایه ی روغن دوپلی کالر در نمایندگی اسپری دوپلی کالر :

یکی از خوبی ها و مزایای این نوع اسپری ها این است که بر پایه رزین اکلیریک روغنی می باشند و دیگر در هنگام استفاده نیازی به حلال ها پیدا نمی کنید. اسپری های رنگ بر پایه روغن بسیار سریع و در مدت زمان کمتر از 10 دقیقه خشک می شوند و سطح مورد نظر را بسیار بهتر و مطلوب تر پوشش می دهد و دارای شره شدن نمی باشد. اسپری رنگ های دوپلی کالر یکی دیگر از اسپری های نمایندگی اسپری دوپلی کالر است که بر پایه ی روغن می باشد در برابر خش ، ضربه و خوردگی مقاومتر می باشند.

معرفی اسپری رنگ مقاوم در برابر حرارت در نمایندگی اسپری دوپلی کالر :

یکی دیگر از اسپری های که توسط نمایندگی اسپری دوپلی کالر عرضه شد اسپری رنگ مقاوم در برابر حرارت است .این نوع اسپری ها با نام اسپری رنگ نسوز نیز شناخته می شوند و در برابر هر گونه گرما و حرارت از خود مقاومت نشان می دهند بطوریکه با قرار گرفتن در برابر حرارت و گرما ، دچار آسیب، تغییر رنگ و ترک نمی شوند برای همین در مکانهایی که نور خورشید و یا حرارت زیاد می باشد، می توانید از این اسپری استفاده کنید.

این اسپری ها علاوه بر تغییر حفظ خاصیت خود در برابر حرارت ، از سطحی که با این نوع رنگ ، رنگ آمیزی شده اند نیز محافظت می کنند. اسپری های رنگ نسوز بر پایه ی سیلیکون می باشند.

معرفی اسپری شیشه مات کن در نمایندگی اسپری دوپلی کالر :

این اسپری طرز کار خاصی ندارد و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد آن همانطور که از نامش مشخص است در مات کردن شیشه ها می باشد. از این اسپری برای مات کردن هر نوع سطحی میتوان استفاده کرد و همچنین برای کار های تزئینی و هنری قابل استفاده می باشند و پوشش دهی بسیار بالایی دارند . این نوع اسپری رنگ نیز بسیار سریع خشک خواهند شد و برای چوب ، پلاستیک ، شیشه قابل استفاده است.

معرفی اسپری رنگ تخته سیاه در نمایندگی اسپری دوپلی کالر :

با استفاده از این اسپری هر کجا که دلتان می خواهد می توانید تخته سیاه درست کنید و هر سطحی را به تخته سیاه تبدیل کنید با گچ روی آن مطالب مورد نظر خود را بنویسید و سپس پاک کنید. این اسپری برای کودکان که در سنین کودکی بسیار روی دیوار ها را خط خطی میکنند مناسب می باشند و میتواند با پوشش سطح دیوار برای آن ها سطحی مناسب برای خط خطی کردن بوجود آورید و یا برای مدارس یا ایجاد سطحی برای تمرین در خانه ، برای کارگاه ها و … استفاده نمائید.

معرفی اسپری رنگ لاک در نمایندگی اسپری دوپلی کالر :

از اسپری رنگ لاک برای ایجاد براقی بر روی سطوح چوبی و همچنین به منظور مراقبت از سطح آن ها استفاده می کنند. این اسپری ها مانند یک روکش عمل میکنند و وقتی بر روی سطح قرار میگیرند از خرابی آن ها جلوگیری میکند و براقی آن ها را چندین برابر میکند و می توانید بر روی رنگ های دیگر قرار گیرد و ضمن زیباتر گردن سطح از آن ها محافظت هم نماید.

معرفی اسپری رنگ لعاب در نمایندگی اسپری دوپلی کالر :

بسیاری از مواقع برای شما پیش می آید که وسایل و تجهیزاتی مانند وان ، یخچال و… دچار خراش ، شکستگی های کوچک و یا هر آسیب دیگری در حجم ها و مقیاس های کوچک می باشند این حجم از آسیب ها را می توانید با اسپری رنگ لعاب دارای ترمیم کنید. اسپری رنگ لعاب بر پایه اکریلیک می باشد کاربرد آن برای سطوح سفید و لعابی همچون وان حمام می باشد که موجب استحکام بالاتر به علاوه تعمیر راحت تر سطوح می شود.

معرفی اسپری ضد زنگ در نمایندگی اسپری دوپلی کالر:

زنگ زدگی فلزات همیشه یک معضل بزرگ بوده است برای جلوگیری از زنگ زدگی فلزات که باعث خوردگی و از بین رفتن مقاومت آن ها می شود و کاربرد شان را از بین می برد استفاده از اسپری ضد زنگ است . اسپری های ضد زنگ ، از زنگ زدگی فلزات و حتی پیچ و مهره ها جلوگیری میکند و باعث افزایش طول عمر فلزات می شود.

معرفی اسپری رنگ اپوکسی در نمایندگی اسپری دوپلی کالر:

رنگ اپوکسی یکی از انواع رنگ های بسیار با دوام ، سخت و مقاوم است که امروزه بطور گسترده ای برای پوشش کف ساختمان های مختلف استفاده می شود . این رنگ ها در برابر خش ، ضربه و رطوبت مقاوم اند و براحتی قابل شستشو می باشد و می توانید تمام کف آن را با آب پاک نمائید .استفاده از این رنگ در پوشش های کف فضاهای صنعتی بسیار بالا می باشد.

برخی از مزایای اسپری رنگ دوپلی کالر را در زیر نام برده ایم:

  • تنوع رنگ
  • سرعت بالا
  • رنگ آمیزی یکدست در همه مناطق
  • خشک شدن سریع
  • با دوام و مقاوم
  • با دوام در برابر رطوبت و حرارت

نمایندگی اسپری دوپلی کالر در ایران

خوشبختانه در ایران نیز نمایندگی رنگ اسپری دوپلی کالر وجود دارد. شما با مراجعه به فروشگاه های معتبر می توانید نسبت به خرید این برند اقدام کنید و از بهترین کیفیت و امکاناتی که این رنگ ها دارند برخوردار شوید. فروشگاه ما چسب فردوسی نیز درگاهی مطمئن برای خرید عمده و جزئی این محصول می باشد که با ورود به صفحه اصلی سایت می توانید نسبت به خرید و کسب اطلاعات بیشتر درباره ی محصولات و نمایندگی اسپری دوپلی کالر اقدام نمایید.

مزایای خرید از نمایندگی اسپری دوپلی کالر

در دنیای امروزه فروشگاه ها و بازار های زیادی برای خرید چه در دنیای واقعی و چه در فضای اینترنت وجود دارد که شما می توانید از طریق آن ها، خرید های خود را انجام دهید. یکی از دغدغه های افراد خرید اجناس با کیفیت و با کمترین قیمت می باشد.

با خرید از فروشگاه های معمولی به خاطر وجود دلال ها و واسطه هایی که برای خرید و فروش وجود دارد تا زمانی که جنس برای شما به فروش گذاشته می شود در دست های زیادی چرخیده است قیمت اصلی آن بسیار بالاتر خواهد رفت. همچنین احتمال اینکه کالای تقلبی و بی کیفیت خریداری کنید هم بسیار بالا می باشد. اما اگر از نمایندگی معتبر محصولات خود را تهیه کنید مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:

  • قیمت مقرون به صرفه و ارزان تر از بازار
  • کیفیت بالا
  • احتمال تقلبی بودن اجناس وجود ندارد
  • ضمانت پس از فروش و خدمات کالا
  • دسترسی راحت تر

پس توصیه می شود برای خرید از برند دوپلی کالر به نمایندگی های رسمی این برند سر بزنید و نسبت به خرید آن اقدام کنید. اگر در محل زندگیتان نمایندگی اسپری رنگ دوپلی کالر وجود ندارد می توانید از طریق اینترنت در سراسر ایران به خرید از نمایندگی های اسپری دوپلی کالر بپردازید.

خرید عمده از نمایندگی اسپری دوپلی کالر

همانطور که قبل تر گفته شده است شما در فروشگاه ما می توانید انواع اسپری رنگ و سایر محصولات برند دوپلی کالر را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید خرید عمده یکی از روش های مناسب برای خرید اسپری رنگ دوپلی کالر می باشد و میتوانید هر نوع چسبی را با قیمت مناسب و تخفیف های مناسب در اختیار داشته باشید و از نوسانات بازار در امان باشید .

همچنین اگر دچار سردرگمی هستید و یا نیاز به مشاوره دارید کارشناسان مجرب ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند که شما حضوری و هم در فضای اینترنت می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید. منتظر تماس شما هستیم.