رنگ دوپلی کالر یکی از معروف ترین برندها در زمینه تولید اسپری های رنگی است. دراین مقاله ابتدا یک بررسی اجمالی بر روی تاریخچه اسپری های رنگی و نحوه تولید، مزایا و معایب این اسپری ها انجام میدهیم و سپس مزایا و معایب این اسپرها را بررسی میکنیم و در آخر اسپری رنگ دوپلی کالر را به شما معرفی می نمایم تا بتوانید در هنگام خرید اسپری رنگ دوپلی کالر جامع ترین راهنمایی را داشته باشید!

اسپری رنگی چیست؟

اسپری رنگی چگونه کار میکند؟

معرفی اسپری رنگ دوپلی کالر

خرید اسپری رنگ دوپلی کالر

معرفی تاریخچه اسپری رنگ دوپلی کالر

منشاء ساخت اسپری به اوایل دهه 1890 باز می گردد. فردی به نام جوزف باینکس که به عنوان مدیر دکوراسیون در یک فروشگاه کار می کرد برای سرعت بخشیدن بکار خود یک دستگاه پمپ دستی اختراع کرد که بوسیله آن دیوار ها را رنگ آمیزی می کرد. این دستگاه دارای ویژگی مشترک با اسپری رنگ ها بود و آن هم کار کردن تحت فشار بود.

مدت زیادی طول کشید تا سرانجام قوطی آئروسل اختراع شد و برای کار های دیگر مورد استفاده قرار می گرفت.قبل از اختراع اسپری های رنگی از روش های سنتی از جمله استفاده از قلمو و غلتک ها برای رنگ آمیزی استفاده میشد تا اینکه در سال ۱۹۴۹ میلادی یک آقایی به نام ادوارد سیمور که مالک یک شرکت رنگ بود با کمک خانومش اسپری رنگ را طراحی کردو از قوطی های آئروسل برای ایده خود استفاده نمودن.

سیمور پس از اختراع این ایده جدید خود یک شرکت “سیمور از سیکامور” بنیان نهاد و بطور گسترده ازاین اختراع استفاده شد( نقاش ، گرافیک، ساخت وسایل دست ساز و…)

اسپری رنگی دوپلی کالر چیست؟

اسپری رنگ که آن را اسپری آئروسل نیز می نامند درواقع رنگ های مایعی هستند که در داخل قوطی های آئروسل قرار دارند. این قوطی ها که اسپری رنگی در آن ها قرار داده می شوند ظرف هایی تحت فشار می باشند به اینگونه که با فشار دادن دکمه سوپاپ رنگ داخل قوطی آزاده شده و بصورت یکدست و زیبا بر روی سطوح قرار می گیرد.

یکی از جدید ترین و مقرون به صرفه ترین تکنیک های رنگ آمیزی استفاده از روش جدید رنگ آمیزی با اسپری است. رنگ‌آمیزی با اسپری یک تکنیک رنگ‌آمیزی است که در آن یک دستگاه مواد پوششی (رنگ، جوهر، لاک و غیره) را از طریق هوا روی یک سطح می‌پاشد. در رایج ترین نوع این روش، از گاز فشرده (معمولاً هوا) برای تمیز کردن و هدایت ذرات رنگ استفاده می شود. اسپری های رنگی دارای تنوع و برندهای متنوعی هستند که از این میان ما به شما خرید اسپری رنگ دوپلی کالر را پیشنهاد میکنیم.

اسپری رنگ دوپلی کالر

معرفی اسپری رنگ دوپلی کالر

اسپری رنگ دوپلی کالر ، یک اسپری اکرلیکی می باشد و رنگ های آن بر اساس کد رنگ های RAL یا همان کد رنگ های جهانی می باشدو برای مصارف مختلف : صنعتی ، خودرو سازی ، هنری و خانگی کاربرد دارد.

جهت خرید اسپری رنگ دوپلی کالر باید ابتدا با تنوع و کیفیت محصولات این برند اشنا شوید.برند اسپری دوپلی کالر دارای تنوع بسیار بالایی در زمینه تولید اسپری رنگ دارد. تنوع رنگی در حدی است که می توانید رنگ دلخواه خود را به راحتی در آن بیابید و از آن با اطمینان بهره مند شوید.

رنگ دوپلی کالر دارای تنوع بسیار بالایی می باشد از این رو میتوان از این اسپری برای رنگ کردن هر آنچه که تصور میکنید استفاده نمایید، نکته قابل توجه در اسپری رنگ خودرویی قابلیت آن بیشتر به دلیل مقاوم بودن آن در برابر عوامل جوی و محیطی، بنزین، حرارت و گرمای زیاد و همین طور مواد شیمیایی است.

رنگ دوپلی کالر

این رنگ به سرعت خشک می شود و بر روی کلیه سطوح قابل استفاده خواهد بود. حتی اگر این سطوح قبلاً رنگ آمیزی شده باشند. اسپری رنگ دوپلی کالر در دسته رنگ های روغنی و آکریلیک قرار می گیرد و این رنگ ها بر مبنای سیلیکون تولید می شوند.

در کاتالوگ رنگ دوپلی کالر بیشتر از ۷۰ رنگ بندی از نوع ساده و سه رنگ کروم دیده می شود. این رنگ های ساده شامل رنگ عاجی، بژ، قرمز شرابی، قرمز آتشین، نارنجی پاستل، زرد خردلی، زرد زینک، زرد گوگردی، زرشکی و … می باشند.

خرید اسپری رنگ دوپلی کالر (اسپری تمیزکننده ماشین دوپلی کالر)

اسپری تمیز کننده ماشین دوپلی (Dupli-Color 1K Clear) یکی از بهترین اسپری ها جهت تمیزی داشبورد و قسمت های مختلف اتومبیل میباشد. این اسپری یک پوشش شفاف با کارایی بالا است که جهت محافظت بهتر از ظاهر قسمت های مختلف اتومبیل توصیه می شود. فرمول اصلاح شده اسپری تمیز کننده ماشین دوپلی با یورتان، برای براقی بیشتر و درخشندگی مات درسطوح مختلف کاربرد دارد، پوششی که این اسپری هنگام استفاده ایجاد می کند دارای کیفیت بالا، مقاومت در برابر بنزین است و از طرفی سطوح مورد استفاده را در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت میکند. جهت خرید اسپری رنگ دوپلی کالر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

رنگ دوپلی کالر

اسپری رنگ اکریلیک دوپلی کالر (Dupli-Color Acrylic Enamel)

اسپری رنگ اکریلیک دوپلی کالر تنوع بسیار بالایی دارد ابتدا این اسپری رنگی در صنعت اتوموبیل سازی به کار رفت و اخیراً نیز در انواع نقاشی‌ها مورد استفاده قرار میگیرد، چون غلطت بالایی دارند و به سرعت خشک می شوند. فرمولاسیون مینای اکریلیک با غلظت بالا، بیشترین میزان محافظت، درخشندگی و حفظ رنگ را ارائه می دهد و در عین حال حداکثر پوشش را بر روی سطوح فلزی، چوبی و فایبرگلاس ارائه می دهد. جهت خرید اسپری رنگ دوپلی کالر میتوانید با فروشگاه ما در ارتباط باشید. یکی از بهترین پیشنهاد ما برای خرید اسپری رنگی دوپلی کالر ، خرید اسپری های رنگی از شرکت چسب فردوسی است

اسپری رنگ دوپلی کالر

اسپری تقویت کننده چسبندگی دوپلی کالر (Dupli-Color Adhesion Promoter)

خرید اسپری رنگ دوپلی کالر

یکی دیگر از پیشنهادات ما برای خرید اسپری رنگ دوپلی کالر ، اسپری تقویت کننده چسبندگی است این اسپری جهت کمک به محافظت در برابر شرایط آب و هوایی و خوردگی طراحی شده است. این اسپری چسبندگی همه رنگ ها را بهبود می بخشد و مانند یک آستر شفاف عمل می کند. تقویت کننده چسبندگی دوپلی رنگ برای سطوح داخلی و خارجی مانند سطوح پلاستیکی، کرومی یا سایر سطوح فلزی ایده آل است. هنگام خرید اسپری رنگی دوپلی کالر مطمئن شوید که رنگ جدید با Dupli-Color Adhesion Promoter به سطح می چسبد.

خرید عمده اسپری رنگ دوپلی کالر

خرید اسپری رنگ فلزی خودرو دوپلی کالر ( Dupli-Color Automotive Metallic )

اسپری رنگ فلزی خودرو دوپلی کالر، یک روکش فلزی درخشان برای تزئینات و لوازم جانبی خودرو، مانند تزئینات، اگزوز و سپر ارائه می‌کند. رنگ فلزی خودرو در دو رنگ نقره ای و طلایی موجود است. از مزایای این اسپری رنگ دوپلی کالر سرعت خشک شوندگی بسیار بالای آن است که باعث ایجاد سطحی بادوام و براق می‌شود و برای استفاده داخلی و خارجی ایده‌آل است. بسیاری از مشتریان بدنبال خرید اسپری رنگی دوپلی کالر بصورت عمده هستند از طریق این لینک میتوانید خرید عمده از شرکت ما داشته باشید

Dupli-Color Automotive Metallic

اسپری رنگ زیرپوش خودرو دوپلی کالر ( خرید اسپری رنگ دوپلی کالر )

اسپری رنگ زیرپوش خودرو دوپلی کالر برای محافظت از گلگیر، مخازن گاز، قاب ها و شاسی، اتصالات جوش، کفپوش ها، درها و پانل های یک پیشنهاد ایده آل هستند. اسپری رنگ زیرپوش دوپلی کالر (UC101) علاوه بر اقتصادی بودن از لحاظ هزینه ای امکان رنگ پذیری، مقاومت در برابر رطوبت، مقاومت در برابر خوردگی را برای خودروی شما ایجاد میکندو روکش لاستیکی بادوام را برای لایه های مختلف اتومبیل شما ارائه می دهد. اسپری رنگ زیرپوش Dupli-Color با حذف کننده صدا (UC102) با کاهش لرزش جاده و سر و صدای جاده، عایق عالی را ارائه می دهد.

مزایای استفاده از اسپری رنگ دوپلی کالر:

1- استفاده از رنگ دلخواهتان بدلیل تنوع رنگی
2- سرعت بخشیدن به کارتان
3- رنگ آمیزی یکدست و یکنواخت
4- خشک شدن سریع در مقابل قوطی های رنگ
5- دوام و مقاومت بالا
6- قابل استفاده برای رنگ آمیزی خارجی و عواملی که در معرض عوامل جوی قرار میگیرند

بعد از خرید اسپری رنگ دوپلی کالر باید بدانیم اسپری رنگی چگونه کار میکند؟

در اسپری ها رنگی، رنگ با جریان هوای فشرده مخلوط می شود و بصورت فشرده در محفظ ای استوانه ای شکل قرار داده میشود و کاربر جهت استفاده از این محصولات اسپری ابتدا باید محفظ را تکان دهد که رنگ های ته نشین شده دوباره با هوای داخل محفظ مخلوط شوند و سپس نازل را فشار دهد تا سطح مورد نظر رنگ آمیزی گردد.

برای افزایش دقت و بهتر کردن رنگ آمیزی از اسپری رنگ, در قدمن اول باید تمام سطح جسم مورد نظر خود را از هر آلودگی و گرد و غبار پاکسازی نمایید. این موضوع برای نشست بهتر رنگ و جذب بهتر آن حائز اهمیت می باشد. بنابراین برای رنگ آمیزی بهتر حتماً این تمیز کاری را مورد توجه قرار دهید. برای پاکسازی آلودگی می توانید از دستمال مرطوب بهره مند شوید.

بعد از پاکسازی سطوح از جسم را خشک نمایید. این موضوع نیز از مهم ترین اصول در رنگ آمیزی اجسام می باشد. اسپری رنگ با قرار گرفتن در حالت سکون یا دمای پایین به شکل تغلیظ شده در می آید. برای اینکه بتوانید محصول را از حالت تغلیظ شده بیرون بیاورید، باید قوطی اسپری را به مدت ۵ دقیقه تکان دهید.

اسپری های رنگی چگونه مخلوط می شوند؟

در داخل اکثر قوطی های آئروسل یک توپ قرار دارد. این توپ ها به جنس های مختلف : شیشه ای ، پلاستیکی ، فلزی یا مرمر می باشند که مطمئنان هنگام تکان دادن این اسپری ها صدای آن ها را شنیده اید این توپ ها در هنگام تکان دادن اسپری ها به مخلوط شدن رنگ کمک می کند.

انواع اسپری های رنگ دوپلی کالر:

برند دوپلی کالر با بهره گیری از دانش روز و تکنولوژی بسیار بالا همواره بدنبال نو آوری و افزایش کیفیت محصولات رنگ دوپلی کالر در بازار روز دنیاست، این تلاش و جدیدت در تولید محصولات رنگی توانسته است جایگاه ویژه ای را برای این برند در سرتاسر جهان ایجاد کند.

شرکت دوپلی کالر امروزه توانسته باشرکت های بزرگی همچون مرسدس بنز و بی ام وی همکاری کند و از حیث کیفیت و اعتبار جایگاه دومین تولید کننده رنگ ها در جهان را کسب نمایید! رنگ های تولید شده توسط این شرکت کابردهای فراوانی در زمینه های صنعتی و تکنولوژی دارد بطوری که امروزه پاسخگوی بسیاری از نیازها در بازار تجارت است! در ادامه به بررسی کاربرد اسپری دوپلی کالر در صنایع مختلف می پردازیم .

1- اسپری رنگ دوپلی کالر بر پایه ی روغن:

این نوع اسپری نیازی به حلال یا رقیق کننده ندارد و برپایه ی زرین آلکیدی ساخته می شود.

2- اسپری رنگ با مقاومت در برابر حرارت:

رنگ های مقاوم به حرارت که رنگ نسوز هم نامیده می شوند در برابر حرارت دارای مقاومت بالایی می باشند و در اثر حرارت دچار هیچ گونه آسیبی نمی شوند به همین دلیل برای مکان هایی که در معرض نور خورشید و حرارت قرار می گیرند استفاده می شوند.

3- اسپری شیشه مات کن دوپلی کالر:

اسپری شیشه مات کن همان گونه که از نامش هم مشخص است جهت مات کردت انواع شیشه استفاده می شود و به راحتی قابل استفاده است.

4-اسپری رنگ تخته سیاه:

با استفاده از این اسپری می توانید دیوار با جنس های مختلف را به تخته سیاه تبدیل کنید و روی آن بنویسید.برای مثال برای دفتر های کار

5-اسپری رنگ لاک:

این اسپری بیشتر برای لوازم چوبی بمنظور مراقبت و ایجاد براقی استفاده می شود.

6-اسپری رنگ لعاب:

این اسپری که برپایه ی اکرلیک می باشد برای سطح های سفید و همچنین لعابی (وان ، سینک و…)استفاده می شود و باعث استحکام بیشتر و همچنین تعمیر آسان این سطوح می شود.

7-اسپری ضد زنگ رنگ دوپلی کالر:

این اسپری برای جلوگیری از زنگ زدگی فلزات استفاده می شود.

8-اسپری رنگ دوپلی کالر اپوکسی:

این نوع اسپری رنگ بسیار بادوام و مقاوم می باشد به همین دلیل برای کاربرد های گوناگونی استفاده می شود . اسپری رنگ اپو کسی را می توان در ضخامت های مختلف برای رنگ کف استفاده نمود که مانند سرامیک و … زیبا وحتی کاربردی تر می باشند

9-اسپری رنگ دوپلی کالر اکریلیک:

این نوع اسپری هم برای صنایع مختلف مانند : خودرو سازی و هم مصارف خانگی و هنری استفاده می شود. این رنگ ها برپایه ی زرین اکریلیک هستند و قابلیت شستشو دارند.

خرید اسپری رنگ دوپلی کالر از فروشگاه آنلاین چسب فردوسی

فروشگاه چسب فردوسی با بهرمندی از کادری مجرب و باسابقه در زمینه تهیه و توزیع اسپری های رنگی و چسب، نمایندگی فعالی در زمینه تهیه و توزیع محصولات رنگی، اسپری ها ، چسب و سایر محصولات دارد و در این زمینه توانسته است نمایندگی برندهای مختلف از جمله چسب غفاری، اسپری دوپلی کالر، چسب رازی، چسب دربی،چسب نانو را کسب کند! این شرکت جهت بهبود و رفاه حال مشتریان محترم سامانه فروش آنلاین محصولات خود را بصورت تکی و عمده راه اندازی کرده و مشتریان محترم میتوانند سفارشات خود را درب منزل و با نازلترین قیمت دریافت کنند.