اسپری رنگ خودرو

اسپری رنگ خودرو چه کاربردهایی دارد و چه موقع می توانیم از آن استفاده کنیم ؟ همه ی ما دوست داریم از وسایلی استفاده کنیم که بی نقص باشند و نو به نظر بیایند. خودرو و حفظ ظاهر آن هم بسیار مهم است مخصوصا برای کسانی که تعصب خاصی روی خودروی خود دارند و به قول معروف جانشان به جان ماشین شان بسته است. و هر گونه خط و خشی را روی آن نمی توانند تحمل کنند و فکرشان را درگیر و اعصابشان را خورد می کند .

اما گاهی خودرو در تصادف های جزئی یا به هر دلیل دیگری دچار رنگ رو رفتگی های جزئی می شود. برای بعضی ها که وسواس اند و حساسیت خاصی روی خودروشان دارند این یعنی فاجعه …

یعنی باید بر خلاف میلشان با خودروی محبوب شان خداحافظی کنند. اما یک لحظه دست نگه دارید … اصلا نگران نباشید این پایان راه نیست… با استفاده از اسپری رنگ خودرو می توانید خیلی راحت و بدون هزینه ی آن چنانی خودروتان را دوباره مثل روز اول کنید.

این روزها با اسپری رنگ ،این کاره راحتی است ، اگر بچه های بازیگوش ، خودروتان را دارای خط خش کرده اند یا به دلیل حواس پرتی و تصادف های جزئی دچار مشکل شده است یا نه اصلا رنگ رینگ یا لاستیک را به هر دلیلی می خواهید ترمیم کنید اسپری رنگ خودرو چاره ی کار شماست .

حالا اگر این اسپری خودرو از یک برند مطرح و شاخص مثل دوپلی کالر باشد، خیالتان راحت است که کیفیت و نتیجه ی نهایی بسیار عالی است و دیگر جای هیچ شک و شبهه ای باقی نمی گذارد. شما می توانید مطمئن باشید که این رنگ شدن حتی برای یک فرد حرفه ای هم به آسانی قابل تشخیص نیست چون اسپری رنگ خودرو دوپلی کالر انتخاب حرفه ای ها است و با کیفیت عالی سالهاست که امتحانش را پس داده و به یک شاخص و معیار در اسپری رنگ خودرو تبدیل شده است که حتی نزدیک شدن به آن هم عالی و موفقیت بزرگی به حساب می آید.

انواع اسپری رنگ خودرو دوپلی کالر

هر خودرویی با هر کد رنگی که دارید اصلا نگران نباشید. اسپری رنگ دوپلی کالر با کیفیت جهانی و استانداردهای روز اروپا و جهان در خدمت شماست تا با کد رنگ هایی مطابق با خودروها اشکالات و رنگ و رو رفتگی های بدنه ی خودرو، لاستیک ها ،رینگ و … را رفع کند .

انواع رنگ های متالیک و سالید و آپشن برای خودروهای سایپا و ایران خودرو و … موجود است که شما را در انتخاب رنگ مناسب یاری می کند.

  • رنگ متالیک برای خودروهای ایران خودرو
  • رنگ سالید برای خودروهای ایران خودرو
  • آپشن برای خودروهای آپشن ایران خودرو
  • متالیک برای خودروهای سایپا
  • سالید برای خودروهای سایپا
  • آپشن برای سایپا

دست شما را در انتخاب رنگ باز می گذارد.

اسپری رنگ خودرویی

ویژگی های اسپری رنگ خودرو دوپلی کالر چیست؟

همان طور که می دانید اسپری رنگ خودرو دوپلی کالر یک برند مطرح است که امتحان خود را در زمینه های مختلف پس داده است و شما بدون نگرانی می توانید آن را روی خودروتان به کار ببرید و از نتیجه ی نهایی شگفت زده شوید.

اما ویژگی های اسپری رنگ خودرو دوپلی کالر چیست که آن را خاص و منحصر بفرد کرده است ؟

  • کیفیت بالا
  • مقاوم در برابر عوامل جوی مانند: آب و نور و گرما
  • مناسب برای انواع سطوح فلزی و پلاستیک
  • استفاده ی آسان و کاربردی
  • مطابق با رنگ بدنه ی خودرو
  • خشک شدن سریع
  • پوشش دهی و چسبندگی بالا
  • صرفه جویی در وقت
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی مثل بنزین و گازوئیل
  • عاری از مواد سمی مانند: سرب
  • قابلیت پولیش و واکس زدن
  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش وUV

طریقه ی مصرف اسپری رنگ خودرو دوپلی کالر چیست ؟

هر محصولی هر چه قدر هم با کیفیت و استاندارد باشد باید به درستی استفاده و بکار برده شود تا نتیجه ی فوق العاده ای را داشته باشد، اسپری رنگ خودرو دوپلی کالر هم از این قاعده پیروی می کند برای این که نتیجه ی نهایی دلخواه شما و بدون هیچ نقصی به وجود بیاید باید نکاتی را رعایت کنید تا از نتیجه ی نهایی حیرت زده شوید.

  1.  سطح مورد نظر برای رنگ آمیزی باید تمیز و عاری از هر گونه آلودگی و گرد و غباری باشد
  2.  قبل از استفاده قوطی رنگ را خوب تکان دهید تا کیفیت رنگ آن مطلوب و یکنواخت شود و سپس از آن استفاده کنید.
  3.  مدام به یک نقطه اسپری نکنید تا رنگ حالت برآمدگی و شرگی را نداشته باشد و تمیز رنگ آمیزی شود
  4.  وقتی یک لایه رنگ کردید چند دقیقه صبر کنید تا خوب خشک شود و سپس لایه ی بعدی را رنگ کنید و این کار را ادامه دهید تا نتیجه ی دلخواهتان به دست بیاید.
  5. اگر رنگ خودرو متالیک است بعد از اتمام رنگ آمیزی و بعد از آن که 25 دقیقه صبر کردید اعمال کلر ر بر روی سطح را انجام دهید
  6.  بعد از رنگ آمیزی سطح مورد نظر پولیش شود تا سطحی یکنواخت به دست بیاید.
  7. در صورت لزوم قبل از استفاده با قیچی حجم برس را کاهش دهید. این کار وقتی که سطح مورد نظر کم و جزئی است و نیاز به دقت بیشتری دارد ضروری تر است.

در هنگام خرید اسپری رنگ خودرو به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام خرید هر محصولی باید نکاتی را در نظر بگیریم تا خرید بهتری داشته باشیم و پول و هزینه و وقتی را که برای آن خرید گذاشته ایم تلف نشود. خرید اسپری رنگ خودرو دوپلی کالر هم به همین منوال است .خیلی وقت ها فقط بحث مالی نیست و بیشترمان وقت و انرژی که برای یک خرید می گذاریم برایمان اهمیت دارد. برای ما سرمایه وقت شما مهم است و دوست داریم بهترین نتیجه را بگیرید.

هنگام خرید اسپری رنگ خودرو به تاریخ تولید و انقضای آن توجه کنید تا با خرید محصول تاریخ گذشته متضرر نشوید.

نوع رنگ و ماندگاری آن هم بسیار مهم است .همچنین زمان خشک شدن سریع و استفاده ی آسان از آن. که با خرید اسپری رنگ خودرو دوپلی کالر از این بابت خیال تان راحت است.

قیمت اسپری رنگ خودرو و خرید اسپری رنگ خودرو

با فروشگاه ها و فراوانی که موجود است و سایت های مختلف اینترنتی که به فروش محصولات مختلف خودرو می پردازند در این زمینه مشکلی نخواهید داشت و به راحتی می توانید به انجام خرید اسپری رنگ دوپلی کالر بپردازید. چسب فردوسی از مراکز معتبر فروش اسپری رنگ می باشد که سال ها سابقه کار در زمینه فروش اسپری رنگ ، چسب و… در میان مردم اعتبار بالایی دارد.

قیمت اسپری رنگ خورو دوپلی کالر که هم از نظر کیفیت و هم کمیت بهتر و بیشتر از رقبای خود است و چند پله بالاتر از آنها ایستاده است شما را مطمئن می کند که قیمت منصفانه و مناسبی را برای آن پرداخته اید.

اسپری رنگ مطابق با کد رنگ ماشین

شرکت های تولید کننده خودرو هنگام عرضه محصولات خود به بازار، دفترچه راهنمایی را در زمان تحویل به مشتری اهدا میکننده این دفترچه حاوی اطلاعات بسیار مفیدی از قسمت ها و اجزائی خودرو مصرفی است 

در صورت بروز مشکلات فنی میتوان یکی از منابع اصلی برای اشکال یابی و تشخیص زود هنگام مشکل باشد ! 

از طرفی این دفترچه راهنما حاوی اطلاعات کاملی از خودرو مورد استفاده است لذا در زمان بروز مشکلات بدنه خودرو و خرابی و خط و خش برای یافتن اسپری رنگ خودرو مطابق با کد رنگ ماشین میتوانید به دفترچه مراجعه کرده و کد رنگی بدنه خودرو را خوانده و بر اساس آن اسپری مطابق با کد رنگی خودرو را سفارش دهید.