خرید عمده انواع چسب و ملزومات

 

برای مشاهده قیمت همکاری و خرید عمده باید حساب کاربری تایید شده داشته باشید. برای تایید حساب همکاری مراحلی که در زیر توضیح داده شده را انجام دهید. (کل فرآیند ثبت نام و تایید حساب طی چند دقیقه انجام خواهد شد)
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر میتوانید با شماره تماس 021-66760321 تماس حاصل نمایید.

مرکز پخش چسب فردوسی به عنوان بزرگترین سایت خرید عمده چسب و ملزومات چسب در ایران ، توانسته است با اخذ نمایندگی رسمی اکثر برندهای معتبر بازار و ایجاد تنوع بسیار بالا در زمینه تهیه و توزیع کالا ، گامی بزرگ در تامین تمام نیازهای کالایی شما همکاران و مغازه داران گرامی بردارد. بالاترین تنوع کالا در میان سایت های فروش عمده چسب و ملزومات، امکان مشاوره قبل از خرید، عدم محدودیت در تعداد خرید از یک کالا و قیمت رقابتی در کنار ارسال ارزان باعث شده تا سطح خدمات فروش عمده نسبت به سایر رقبای بازار در چسب فردوسی برتری محسوسی داشته باشد. ما مفتخر به خدمت رسانی به شما همکاران گرامی هستیم.

انواع چسب

هر ماده غیر فلزی که برای اتصال دو سطح به یکدیگر که همراه با مکانیزم چسبندگی باشد را میتوان چسب نامید که از قدیم از صمغ درختان برای این کار استفاده میشد. انواع چسب در گذشته تنوعی نداشت اما به مرور زمان با گسترش نیازهای مردم چسب را با تنوع گسترده تری در انواع مختلف با مواد اولیه گوناگونی تولید شد.

در واقع در گذشته های دور بعد از صمغ درختان از شاخ، سم و یا پوست حیوانات نیز استفاده میشد میتوان گفت مواد اولیه طبیعی بود، اما امروزه با وجود نیازهای گسترده بشر، تولید چسب با مواد شیمایی بهترین گزینه به شمار می رود. زیرا با مواد مصنوعی و شیمیایی میتوان چسب های زیاد متنوعی را تولید کرد.

البته ناگفته نماند که هنوز در تولید چسب ها درصدی از مواد طبیعی از حیوانات و یا گیاهان به کار می رود و درصد بیشتری از آن مواد شیمیایی است. برای دسته بندی چسب ها میتوان براساس مواد اولیه، شکل ظاهری و یا کاربرد کلی آنها را تقسیم کرد. برخی از چسب ها ممکن است در چند دسته بندی قرار بگیرند.

اگر بخواهیم آنها را براساس کاربرد دسته بندی کنیم، می توانیم به چند دسته پر کاربرد تقسیم کرد، این دسته بندی عبارت است از:

  • چسب ساختمانی
  • چسب نواری
  • چسب آببندی
  • چسب دوطرفه
  • چسب خودرویی

چسب های آکواریوم از جمله چسب هایی است که در نوع چسب ساختمانی، آببندی و حتی خودرویی نیز از پرکاربردهای این نوع چسب ها به شمار می رود. همانطور که متوجه شدید دسته بندی براساس کابرد را به طور کلی بیان کردیم. شما می توانید در گالری فروشگاه تمامی چسب ها را مشاهده کنید و نیز برای آشنایی بیشتر با انواع چسب، مقاله چسب را مطالعه کنید و با تمامی انواع آن آشنا شوید.

فروش عمده چسب مشاهده همه

فروش عمده چسب چیست؟

فروش عمده چسب یک تعریف خاص نیست ولی در کل میتوان گفت عمده فروشی یعنی فروش کلی محصول بطوری که خریدار نهایی نباشد ویا اینکه تعداد سفارشات بگونه باشد که سود حاصله از کل معامله باشد یعنی تعداد سفارش از یک حداقلی بیشتر باشد که خریدار را خریدار عمده بنامند

از آنجا که توزیع کالا برای کارخانجات و تولید کنندگان اصلی در بین مشتریان یا مصرف کننده گان نهایی و بسیار وقت گیر است و تولیدکنندگان را از کاراصلی دور میکنند لذا به واسط بین تولید کننده و مصرف کننده اصلی عمده فروش چسب گفته میشود. 

نکته مهمی که در فروش برای عمده فروشان وجود دارد این است که عمده فروش بواسطه خرید بالایی که انجام میدهند نیاز به انبار کالایی برای نگهداری و توزیع محصول دارند لذا فروش عمده فروشان با در نظر گرفتن هزینه های جانبی و حاشیه سود مناسب است.

 

 
خرید عمده چسب نانو

مزایای فروش عمده چسب 

  1. با توجه به اینکه در کشور ما تورم حداکثری و اجتناب ناپذیر است لذا یکی از روش های بسیار خوب برای سرمایه گذاری است اما احتکار کار بسیار ناپسند و بسیار بدی برای اقتصاد و فشار به تورم است اما فروشندگانی که در زمان کمبود کالا بسیار بسرعت بازار را تامین میکنند در اصل هم سود بازار را کسب میکنند هم بسود از فروش عمده چسب میرسند.
  2. از مزیت های فروش عمده استفاده از برند یا نام تجاری خود برروی محصولات است که به برند سازی کمک میکند
  3. یکی از مهم ترین امکانات در فروش عمده ایجاد شبکه تامین و اشتغال زایی است.

 

چند نوع عمده فروشی چسب داریم؟

در زمینه فروش عمده ما دو دسته فروش عمده داریم که این دودسته بدلیل سیاست های اتخاذ شده از سوی تولید کنندگان ایجاد میشود دسته اول عمده فروش بازرگانی چسب و دسته دوم عمده فروش عمومی چسب هستند.

عمده فروش بازرگانی چسب 

بسیاری از شرکت ها تولید کننده چسب برای ایجاد سیستم یکپارچه از تولید به مصرف همواره نمایندگی هایی را برای توزیع محصولات خود در سطح کشور ایجاد میکنند که این نمایندگی ها محصولات شرکت را با نرخ مصوب و تعیین شده از سوی شرکت به علاوه هزینه ایاب و ذهاب بدست فروشندگان جزئی میرسانند در این نوع فروش و شبکه توزیع چند نکته قابل توجه وجود دارد که بسود مصرف کننده و فروشنده جزئی است 

1- محصول اورجینال و با ضمانت را تهیه میکند

2- قیمت اصلی و پایین ترین میتوانید محصول را تهیه کنید که این بسود خریدار چسب خواهد بود

3- تحویل در اسرع وقت زیرا نمایندگی ها همواره از سوی تولیدکنندگان تامین شده و در اسرع وقت میتوانید خرید عمده چسب خودرا تحویل بگیرید

عمده فروشی عمومی چسب

این فروشندگان همواره بصورت مشاغل آزاد در سطح شهر وجود دارند و بعنوان واسط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان قرار دارند و محصولات را باقیمت عمده در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهند. این نوع فروش عمده چسب نیز مزایایی دارد که در ادامه با آن میپردازیم

1- تنوع محصولات بسیار بالاتراز نمایندگی هاست 

2- قیمت فروش تعینی نیست و بصورت توافقی است و بروز

3- درسترسی بسیار ساده تر از نمایندگی هاست 

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت خرید عمده چسب

چسب از جمله محصولاتی است که عوامل تاثیرگذار بسیار زیادی در قیمت آن را دارد، با توجه به انواع متنوعی از جنس، کیفیت، رنگ و… که از این چسب ها تولید می شود اعلام یک قیمت نهایی کار دشواری است.

کیفیت، برند سازنده، زمان تولید و تاریخ انقضا چسب، مواد تشکیل دهنده چسب، ضخامت چسب، میزان چسبندگی و کشش در چسب ها و… از جمله عواملی هستند که در تغییرات قیمت عمده چسب تاثیرگذار هستند.

از آنجاییکه در تولید چسب تاریخ انقضا اهمیت دارد و چسب محصولی است که اگر از تاریخ تعیین شده برای مصرف آن بگذرد، کیفیت اولیه خود را از دست داده و در نهایت کارایی خود را از دست می دهد.

 بدین گونه که وقتی شما از چسب تاریخ مصرف گذشته استفاده کنید متوجه تیرگی و کدری رنگ چسب خواهید شد و به سختی از هم باز می کنید. همچنین به سختی کنده می شود و برای چسب های مایع نیز برای خشک شدن چسب زمان طولانی نیاز است.

هنگام خرید بهتر است قبل از ثبت سفارش از کیفیت، نوع جنس به کار رفته و تاریخ تولید و انقضا آن مطمئن شوید، زیرا ممکن است برخی فروشندگان چسب های نزدیک به تاریخ انقضا را به صورت عمده و خیلی ارزان قیمت تر عرضه کنند. بنابراین تضمین اصالت و کیفیت محصول مورد نظر خود را از فروشنده بگیرید.

یکی دیگر از عواملی که در قیمت چسب در کشور ما تاثیر بسیار زیادی می گذارد، نوسانات ارزی است که هم برای واردکنندگان و هم تولیدکنندگان داخلی برای خرید مواد اولیه تاثیرگذار هستند. با این وجود شما می توانید قبل از خرید از مشاوره مشاوران فروش چسب فردوسی بهره مند شوید. همچنین می توانید قیمت خرید عمده چسب را از فروشگاه استعلام بگیرید.

خرید عمده چسب

برای اینکه بتوانید خرید عمده چسب خود از سراسر کشور را به راحتی انجام دهید، می توانید از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش کنید یا اینکه از طریق برگه تماس با ما و همچنین شماره های تماس، اطلاعات لازم و یا سفارش خود را ثبت کنید.

در فروشگاه چسب فردوسی انواع مختلف چسب نواری مخصوص چابخانه ها، صحافی ها، انواع مختلف چسب های ساختمانی و خودرویی موجود است و شما می توانید برای گاراژ خودرو خود از چسب های مخصوص خودرو استفاده کنید.

فروشگاه ما یکی از بزرگترین عرضه کنندگان چسب در ایران با تجربه بسیار زیاد در راستای جلب رضایت مشتریان خود، محصولاتی در بالاترین کیفیت و مرغوبیت را عرضه می کند.

کسانی که مشاغل صنعتی دارند به راحتی می توانند با خرید عمده چسب با کیفیت و مرغوب مشتریان خود را راضی نگه داشته، مخصوصا که امروزه برای چسباندن تمامی قطعاتی که امکان اتصال پیچ  و مهره در آن وجود ندارد نیز میتوان از پرکاربرد ترین چسب ها مانند چسب همه کاره یا 123 استفاده کرد که در بین عموم مصرف بسیار زیادی را دارد.

در واقع شما می توانید با خرید عمده چسب، به قیمت ارزانتری این چسب ها را تهیه کنید، به عبارتی میتوان گفت به قیمت درب کارخانه برای شما هزینه دارد. البته عوامل زیادی در قیمت فروش عمده چسب تاثیر گذارند که در ادامه حتما به آن خواهیم پرداخت. با این وجود قیمت چسب عمده قطعا نسبت به قیمت تکی چسب ارزانتر محاسبه می شود.

برای اینکه خرید راحت و آسانی داشته باشید، امکان خرید را برای شما همبه صورت تلفنی و هم آنلاین وجود دارد. بنابراین نیازی نیست برای خریدهای عمده و تکی خود به فروشگاه مراجعه کنید کافی است از طریق راه های ارتباطی که اعلام کردیم سفارش خود را ثبت کنید.

نمایندگی فروش عمده چسب

با توجه به اینکه فروشگاه چسب فردوسی دارای سال ها تجربه در زمینه فروش چسب و ملزومات چسبی و اسپری رنگ است توانسته است که نمایندگی بسیاری از برند های معتبر را کسب کند در ادامه به بررسی برندهایی که چسب فردوسی توانسته است کسب کند میپردازیم

نمایندگی فروش عمده چسب غفاری 

یکی از بزرگترین برند های تولید کننده چسب در ایران که در سال  ۱۳۴۳ توسط زنده یاد مهندس غفاری قاضی سعید تاسیس شد و با توجه به توانایی هایی و کادر مجرب توانسته است تولیدات متنوعی را روانه بازار کند برای بررسی و مشاهده کامل محصولات میتوانید بر روی لینک چسب غفاری کلیک کنید.

تولیدات برند غفاری عبارت است از :

  • چسب قطره ای غفاری
  • چسب آکواریوم غفاری
  • چسب اورجینال غفاری 
  • چسب چوب غفاری 
  • چسب دوقلو غفاری
  • چسب واشر ساز قرمز غفاری
  • چسب درز گیر سوپر آکریلیک غفاری
  • چسب سیلیکونی غفاری
  • چسب پمادی غفاری
  • چسب خمیر دوقلو غفاری
  • چسب ۱۲۳ غفاری
  • چسب آهو غفاری

نمایندگی فروش عمده چسب دربی

چسب دربی از جمله برندهای چسب ترکیه ای در ایران است و همواره مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان بوده است زیرا بدلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا یکی از برندهای پرطرفدار در ایران است چسب فردوسی بعنوان نمایندگی فروش عمده چسب دربی در ایران آماده ارائه خدمات فروش و توزیع محصولات برند دربی در ایران را دارد شما میتوانید از طریق سایت یا از با تماس تلفنی ، واتس اپ ،تلگرام سفارش خرید عمده چسب دربی را ثبت نموده و درب منزل تحویل بگیرید برای مطالعه کامل درمورد برند دربی بر روی لینک چسب دربی کلیک کنید.

ویژگی های چسب دربی:

  1.  چسبندگی بالا
  2. بدون بو
  3. خشک شدن سریع
  4. مقاومت و دوام بالا در مقابل عوامل جوی
  5. عاری از حلال
  6. بدون روان شدن در سطوح عمودی و افقی.

اگر شما مغازه دار یا پخش کننده هستید برای مشاهده قیمت خرید عمده و همکاری کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا در سایت ثبت نام کنید.

بعد از ثبت نام، ایمیل ثبت نامی خود را به همراه یک عکس از مغازه یا کارت ویزیت خود به شماره تلگرام  09900047300 (chasbeferdosi@) یا در واتس آپ آنلاین سایت برای تایید حساب همکاری ارسال کنید.

بعد از ارسال عکس و تایید حساب همکاری توسط پشتیبانی چسب فردوسی، برای حساب کاربری تایید شده شما، تمام قیمت های نمایش داده شده در سایت قیمت همکاری و عمده خواهند بود.

چسب فردوسی، بزرگترین سایت فروش عمده چسب در ایران

 چسب فردوسی به عنوان بزرگترین سایت پخش چسب و ملزومات جانبی در ایران ، با تنوع بیش از ۲۰,۰۰۰ قلم کالا و ارسال به سراسر ایران نامی شناخته شده در بازار چسب کشور می باشد. تنوع بالای کالای سایت چسب فردوسی باعث می شود تا شما همکار گرامی از دغدغه همیشگی تامین کالای مغازه برای همیشه راحت شوید. بعد از تایید حساب همکاری، قیمت های خرید عمده لوازم جانبی در سایت برای شما قابل مشاهده خواهد بود. با مشاهده قیمت خرید عمده می توانید بدون دردسرهای زمانی و رفت و آمد و جور کردن اجناس از چندین مغازه ، تنها با چند کلیک کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید. لازم به ذکر است که حداقل مبلغ سبد خرید برای همکاران گرامی یک میلیون تومان در هر سفارش می باشد. البته برای محاسبه قیمت خرید عمده برای همکاران نیازی به خرید تعداد بالا از هر محصول نیست و الزامی برای تعداد وجود ندارد و شما می توانید بدون دغدغه تعداد کالای مورد نیاز خود را با قیمت خرید عمده خریداری کنید. ما در فروشگاه اینترنتی چسب فردوسی سعی کرده ایم با ایجاد تنوع بسیار بالای کالا تمام نیازهای یک مغازه را به طور کامل برآورده سازیم تا هم در زمان و هم هزینه های ارسال صرفه جویی خوبی ایجاد شود. با کاهش هزینه های خرید و قیمت خرید بهتر می توانید فروش و سود بیشتری داشته باشید. در مورد قیمت گذاری ها سعی شده تا شما بتوانید با پایین ترین قیمت بازار ، اجناس خود را خریداری کنید و این تضمین به شما داده می شود که اگر حتی بعد از خرید ، احتمالا قیمت پایین تری پیدا بکنید با هماهنگی با بخش فروش ، قیمت برای شما اصلاح شود. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی برای خرید از دو طریق تماس تلفنی و چت آنلاین سایت می توانید از همکاران ما مشاوره گرفته و خرید بهتری را تجربه کنید.

در این مقاله از خرید عمده چسب و انواع چسب ها، همچنین به نکاتی در مورد کیفیت وتاریخ مصرف چسب ها اشاره کوتاهی کردیم که چه اهمیتی در قیمت های ارزانی که از بازار می شنوید دارد.

برای اینکه بتوانید سفارش خود را آسان و امن به صورت عمده انجام دهید پیشنهاد می کنیم حتما خصوصیات، ویژگی‌ها، مزایا و کاربرد چسب مورد نیاز خود را بررسی کنید، سپس با مشاورین و کارشناسان فروشگاه تماس برقرار کنید.

در صورت نیاز به مشاوره حتما از خدمات مشاوره مشاورین استفاده کنید تا انتخاب مطمئن تری را داشته باشید. فروشگاه چسب فرودسی سفارش شما در هر میزان تیراژی که بخواهید می تواند برای شما تهیه کند، کافی است یکبار از ما خرید کنید.

ما در فروشگاه خود خدماتی چون تضمین کیفیت، اصالت محصول و مشاوره را تحت نظر مشاورین مجرب ارائه می دهیم و شما می توانید تامین محصولات مورد نیاز خود را با هزینه های منصفانه، در تنوع بسیار زیاد در هر اندازه که بخواهید به ما بسپارید.

 

سوالات قبل از خرید عمده

اگر قصد خرید عمده انواع چسب با کیفیت را به قیمت منصفانه دارید با مطالعه کامل این مقاله از شرایط خرید آن آگاه می شوید. در این مقاله به بررسی خرید عمده چسب و تعیین قیمت عمده چسب پرداخته ایم.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

سوالات بعد از خرید عمده

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.